Rozpoczęcie terapii poprzedzone jest konsultacją z terapeutą, który po diagnostyce
i rozpoznaniu potrzeb pacjenta rozpoczyna ukierunkowaną pracę. 

Terapia dedykowana jest dla dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym, które:

  • posiadają nieprawidłowy chwyt pisarski, zbyt lekkie lub zbyt mocne trzymanie ołówka/ długopisu,
  • niestaranne piszą,
  • kreślą niedokładne szlaczki, literki, niedokładnie kolorują
  • maja problem z cięciem nożyczkami, lepieniem, zadaniami manualnymi motoryki małej,
  • nie lubią rysować, pisać, jest to dla nich bardzo męczące i wymaga dużo wysiłku,
  • maja problemy z ubieraniem się, wiązaniem sznurowadeł, zapinaniem guzików,
  • brudzą się podczas jedzenia,
  • cierpią z powodu dysfunkcji ręki po kontuzji, zdjęciu gipsu

Zapraszamy również dzieci, które nie mają wyżej wymienionych problemów,
ale podczas dobrej zabawy mogą udoskonalić zdolności manualne dłoni.